שלושה שוברי שוויון בחמישי/ ראובן בראל

שלושה משחקים הלילה בשלוש סדרות שנמצאות בשוויון אחת. אם אתם חובבי היסטוריה ומספרים, בוודאי תשמחו לגלות שב-Basketball-Reference יש דף שמרכז את כל תוצאות הסדרות לפי סדר הניצחונות. עפ"י נתוני העבר ולמרות שהפסידו משחק אחד בבית, הקבוצה עם יתרון הביתיות הצליחה להתגבר וזכתה בסדרה ב-61% מהמקרים. אם כבר יש upset של קבוצת החוץ עדיף לה שהוא יקרה במשחק הראשון (23% מהן המשיכו לניצחון בסדרה, לעומת 17% מאלו שניצחו במשחק השני).

ברוקלין נטס (1-1) – פילדלפיה 76 (1-1), 03:00

משחק פלייאוף ראשון בניו יורק מאז 2013, בהחלט סיבה למסיבה.
האם הנטס יספקו גם ניצחון ראשון לקבוצה מקומית מזה 6 שנים? לצערם התשובה לא תלויה בהם.
הספדים רבים נשפכו על הסיקסרס אחרי ההפסד במשחק הראשון, רובם היו מוצדקים. אמביד לא בריא, סימונס לא קולע. טוביאס נעלם והספסל חלש.
ואז הגיע משחק 2 בו הם הראו שלמרות החולשות, בסדרה מול ברוקלין הם עדיין הקבוצה הטובה יותר ומשך הסדרה תלוי בעיקר בהם.
בהם זה בעיקר באמביד ובמצב הברך שלו. לנטס לא היו תשובות לסנטר הקמרוני במשחק 2. אד דיוויס שהצליח להאט אותו במשחק הראשון נקלע לבעיית עבירות ושיחק מעט דקות. גם החיסרון של דאדלי לא תרם למאמץ ההגנתי של הנטס והוא בספק גם למשחק הלילה.
בפילי שואבים עידוד בעיקר מהתצוגה ההתקפית המצויינת, החלוקה בין זריקות מבחוץ לכניסה לצבע השתפרה וגם האחוזים.
סימונס והאריס שהיו בגזרת נעלמים במשחק הראשון הציגו שיפור ניכר והורידו מהעומס על ג'ימי באטלר ואמביד.
המטרה של פילי בסדרה צריכה להיות צמצום מספר המשחקים כדי להוריד מאמץ מאמביד ולשמור אותו.
ניצחון הערב בחוץ בהחלט יקדם אותם לכיוון המטרה.
אני מאמין שהם יצליחו להשיג אותו – פילי.

סן אנטוניו ספרס (1-1) – דנבר נאגטס (1-1), 04:00

הספרס היו קרובים מאוד להכריע את הסדרה לפני יומיים. אם נסתמך על סדרות העבר, יתרון 0-2 היה מקנה להם 85% לקחת את הסדרה. במקום זאת ובזכות ההתפוצצות של ג'מאל מארי ברבע האחרון של משחק 2, הם נופלים לעוגה הסטטיסטית של 30%.
יש כמה גורמים שלא באים לידי ביטוי באחוזים הנ"ל והמדאיג ביותר מבחינת דנבר הוא שהקבוצה לא ניצחה בסן אנטוניו מאז 2012 (13 הפסדים רצופים). השני הוא העובדה שלרוב שחקני הרוטציה שלהם זה יהיה משחק חוץ ראשון בפלייאוף. לא מספיק? תוסיפו לזה את העובדה שהנאגטס הם קבוצה בינונית מחוץ לקולורדו. הם סיימו את העונה עם מאזן שלילי בחוץ, כשההגנה והאחוזים מהשדה פחות טובים. שני התחומים האלה היו גם נקודות התורפה שלהם ב-6 הרבעים הראשונים של הסדרה. אז מה הם צריכים לעשות כדי לנצח? לשמור על יחס אסיסטים/איבודים כמו במשחק 2 (ניקולה ג'וקיץ' מוביל בכמות האסיסטים בפלייאוף). כשזה עובד זה נראה מצויין.


כמובן שיכולת יציבה של מארי שתתקרב לזו של הרבע הרביעי ולא לאלה שקדמו לו, תעזור.

זה לא הולך להיות פשוט, הספרס היו אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה. ההבדל הגדול אצלם בין משחקי החוץ לבית הוא האחוזים לשלוש. בבית הם קלעו 42% – מספר כזה הלילה והם בחצי הדרך לניצחון.
עוד נקודות מעודדות לספרס מהסדרה עד כה הם הפריצה של דריק וויט, היכולת של דרוזן לתפקד תחת לחץ ולקלוע זריקות קשות כשההתקפה תקועה. וגם היישום של שיטת ההגנה שבה הם בוחרים מי יזרוק מבחוץ בדנבר כשהמועדפים הם מילסאפ והאריס.

אני עם הספרס הלילה.

לוס אנג'לס קליפרס (1-1) – גולדן סטייט וורויורס (1-1), 05:30
הקאמבק של הקליפרס במשחק 2 כל כך לא נתפס כי הוא פשוט טוב מדי בכדי להתרחש. מצד אחד האלופה הגאה ויש יאמרו שחצנית, משתעשעת ביריבה לפני שהיא מחסלת אותה ומשלמת על כך את המחיר.
מהצד השני חבורה קשוחה שוויתרה על הכוכב שלה ולא נפגעה מכך עם חבורת שחקנים מרגשים כמו סוויט לו ומונטרז הארל. את המהלך המנצח הובילו שני רוקיז שביצעו אותו כאילו הם רצים שנים על הפארקטים בליגה. רק בשביל זה היה שווה לקיים את הסדרה.


עם הניצחון הקליפרס גם העלו את ערכם כיעד מועדף לשחקנים חופשיים – אבל עד הקיץ יש עוד כמה משחקים לשחק, והשאלה המעניינת היא האם הקליפרס יכולים לעשות זאת שוב.
כמו במקרה של פילי ואולי כאן אף יותר התשובה לא תלויה בהם.
יש גורסים שהפציעה של קאזינס טובה לווריורס – היא יכולה לעורר אותם ולנער מהם שאננות שאולי קיימת. בשני המשחקים הראשונים הם הסתמכו בעיקר על סטף. קווין דוראנט עוד לא הגיע לסדרה – הוא לוקח מעט זריקות ונראה שבברלי בהחלט מצליח להשפיע עליו. האחוזים של תומפסון הם לא משהו כאלה שהוא יתגאה בהם. אולי עכשיו תגיע ההבנה ששיוט על טייס אוטומטי עלול שלא להספיק מול החבורה הלוחמנית של הקליפרס.
אני מאמין שזה אכן יקרה והשניים ישפרו גישה ומספרים בדרך לניצחון של הווריורס.

Subscribe
Notify of
322 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
בירדמן
בירדמן
5 years ago

לאנדרי שאמט מתברר כגניבה בטרייד שלו פלוס בחירות דראפט תמורת 9 וחצי שבועות של שיכרון חושים עם טוביאס האריס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago
Reply to  בירדמן

1+

Dor
Dor
5 years ago
Reply to  בירדמן

לגמרי. היה עדיף לפילי לתת את רדיק..

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

פילי דנבר גולדן לדעתי יקחו היום

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

יהיה הארכה בגולדן אגב זה בוקר שישי אל תשכחו

רועי ויינברג
Admin

מצוין ראובן. אני איתך בתחזיות – רק סן אנטוניו שומרת על הבית, כי יתרון הביתיות שלה הכי יורגש הערב והכי הורגש כל העונה. הבנתי שבוגוט פותח בגולדן, די מעניין – היה לא רע למרות שהארל הלך עליו בפוסט בתדירות מאוד גבוהה במשחק 2. יש לי הרגשה שהיום אמביד יתפוצץ בדרך ל-2-1 של פילי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

תודה רבה ראובן, מקווה שהכדורים יכנסו, אבל לא אפול מהכסא אם הרצף של דנבר בסאן אנטוניו יתאפס הלילה.

Berch
Berch
5 years ago

אחלה פרוויו
הגיע הזמן של פילי להשאיר חותם
🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

מעולה, תודה.
מקווה שהשלשות של הספרס יתחילו ליפול.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
5 years ago

אחחחח איך התגעגתי לחסימות הבלתי חוקיות של בוגוט,אפילו זאזא פאצ'וליה לא היווה תחליף מתאים לבוגוט בתחום הזה.

רפיקי
רפיקי
5 years ago

חחחח כל מילה
אני מת עליו הראש שלו באוסטרליה

עידן
עידן
5 years ago

כאחד על העגלה אני באמת פוחד מהפסד הלילה לקליפרס.
לפני הסדרה חשבתי סוויפ קל עכשיו אני מפחד מהפסד בסדרה.הבעיות שנראו כל העונה ממשיכות לפלייאוף פלוס פטריק בברלי אחד שנכנס לדוראנט לראש.
לא חשבתי מלכתחילה שהווריירס יקחו אליפות השנה(אני חושב טורונטו) אבל נגד הקליפרס לפני הסדרה לא ציפיתי לבעיות והלילה רואה בקלות את הקליפרס עולים ל 1-2

רפיקי
רפיקי
5 years ago
Reply to  עידן

קשה לי להבין אותך..דוראנט כבר ניצח מאצ'אפים קשים בהרבה (לברון)
הווריורס הם הקבוצה המוכשרת בליגה בפער ניכר ולכן הם עדיין הפייברוטים

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
5 years ago

תודה רבה ראובן.
המשחק בין דנבר לספרס תלוי בכמה גורמים מעבר לגורם של הלחץ מנטליות וכו'
כמות המבטים הפנויים שהספרס ודנבר יאפשרו האחת לשנייה – בשני המשחקים הראשונים הספרס אפשרו יותר מבטים פנויים לדנבר – כמובן שהם מוכנים לשלם את המחיר כל עוד הצבע שלהם יישמר (יחסית – הם בהחלט מקשים על נקודות קלות בצבע) השאלה האם דנבר תדע לנצל את זה כמו במשחק השני או שתשמוט כמו במשחק הראשון. גם לגבי העונשין דנבר חייבת להיות יותר מרוכזת – הם לא יכולים להרשות לעצמם להחטיא כל כך הרבה כמו במשחק הראשון. דבר שלישי הוא היכולת של הקבוצות לכפות עצירה. כל קבוצה הצליחה לתת ריצות יפות – עם ריכוז עילאי בהגנה וניהול משחק עם מינימום טעויות למרות הפעלת לחץ מצוין ברגעים מסויימים השאלה היא כמה כל אחת מהן מסוגלת לעשות את זה במשחק כל כך מלחיץ.

סוסמעץ
סוסמעץ
5 years ago

הלוחמים ב31 הפרש
==
תודה על הפריוויו

bobby
bobby
5 years ago

תודה על הפריוויו!
ההימורים על פילי וגולדן נשמעים סבירים. לגבי ספרס-נאגטס באמת שקשה לי להמר.
אין ספק שהספרס אוהבים את הבית, מנגד דנבר צריכים לבוא למשחק בגישת להיות או לחדול. יהיה מעניין.

מנחם לס
מנחם לס
5 years ago

אם הנטס מנצחת פעמיים בבית, ואז את הסדרה במשחק ה-6, זה יהיה אסון ממש לעיר אחוות האחים.

רוברט הורי
רוברט הורי
5 years ago

ברוקלין – פילדלפיה
אחת הסדרות שרבים חושבים כמרתקת ומרעננת הולכת להסתיים מהר מן הצפוי. על אמביד ובאטלר אפשר לצחוק פעם אחת, בפעם השנייה תקבלו מרפק ללסת בדרך לצעד וחצי. מאמן פילי שצרח אחרי המשחק הראשון "אין לי גבד אחד בחדר ההלבשה" קיבל במשחק השני חמישה מאצ'ואים על הפרקט.
בברוקלין יש פוטנציאל אדיר, אבל ההתאמות של פילי בהגנה ישאירו לנטס טעם מר פה של מגפיים מבושלות. פילי 4-1 בסדרה. תצלמו מסך.

סאן אנטוניו – דנבר
גמאל מארי הוא המוחמד סלאח של קולרדו, לא רק אותם תווי פנים, שניהם שקטים ובאים למשרד כמעט בכל משחק, גם אם באיחור. פופוביץ בנה על גניבה, אך הוא לא האמין שיוכל לשדוד את הנאגטס כבר אחרי שני משחקים. זה כמעט קרה. בespn דיווחו שלוח השרטוט של פופ פורק לרסיסים בחדר ההלבשה בסוף המשחק. בגדול, לספרס אין צה להציע מול הקבוצה הדינמית של דנבר, רוב העונה הם שיחקו טיקי טאקה, כעת שמילסאפ חזר אין שום סיבה שלא יגנבו את משחק מס 3, שהרי נאמר "הגונב מגנב פטור". דנבר תנצח.

קליפרס – גולדן
אויי כמה שהקליפרס הולכים להצטער על משחק 2 שבגללו הפכו את הווריוס לבדיחה ברשת. הלילה, הנקמה תוגש קרה על מצע ריזוטו ועלי ווילמיאס. גולדן לא תסתפק בw סולידי, היא תרצה לדרוס. את הכלים והכשרון יש לה, השאלה מתי תגיע משטרת אל איי לעצור את האנסים מאוקלנד.
(א)סטף קרי ינצח על התזמורת. גולדן ב20 הפרש וצפונה.

מבין בינוני
מבין בינוני
5 years ago

רץ עכשיו ברשת ראיון עם דוראנט שבו הוא מנתח את המץ אפ מול הקליפרס, לללק את האצבעות…
הוא מדבר על פער הגובה מול בברלי ושהוא יכול לקלוע מעליו, אבל הקליפרס מקשים כי הם סוגרים אותו עם שחקנים נוספים שבאים לעזור. הוא מציין שהוא יכול לקלוע ב-43% אם יוריד את הכדור לריצפה, אבל שזו אינה תכנית המשחק של הלוחמים…
בכל מקרה, מרב אגו הלוחמים מוכנים להפסיד, רק שדוראנט לא יתבלט יותר מידי. ראינו זאת בגמר מול יוסטון בשנה שעברה, השנה זה קורה מהר מאוד.
זה יספיק בקלות יחסית מול הקליפרס ותהיה בעיה מול הטילים.
אני מקווה שהלוחמים יתעלו ויחזרו לשחק על דוראנט יותר, כך באמת לא יהיה סיכוי לעצור אותם.

דה שוט
דה שוט
5 years ago

+ 100
"מרב אגו הלוחמים מוכנים להפסיד רק שדוראנט לא יתבלט יותר מדי", משפט יפה ונכון אם כי לדעתי לא לחלוטין מדויק:
מאבק אגו לגיטימי וטבעי בין שני ענקים על ה-FMV בשנה שעברה – הפך למשהו אחר לגמרי – הצעקות של גרין חידדו את היותו של דוראנט בן חורג ב-ג"ס, למרות ואחרי הכל. סימני השאלה הענקיים סביבו בנוגע לשנה הבאה הפכו את זה באמת לסוג של "דוראנט נגד סאן פרנציסקו" – אז עכשיו הוא בועט ועושה שטויות כשהוא לא לגמרי בשליטה, ובברלי רק "עוזר" לו; מייקל, קובי, לברון – בחיים לא היו מסיימים משחק פלייאוף עם 7 זריקות! זה כמו לבוא לעבודה ולא לעשות כלום, שביתה איטלקית אבל לא ברור נגד מה, זה ממש לא מקצועני מצדו.
אבל יש טוויסט! בעקבות הפציעה של קאזינס וההתעצמות של יוסטון, בגולדן סטייט השנה יש משהו שלא היה להם מאז 2016 – הם באמת חוששים שהאליפות עלולה להילקח מהם. ומה עושים אז? כתבתי על זה כאן לפני שנתיים וקראתי לזה "דוראנט יסדר" – במילים אחרות – פונים למושיע; והוא יבוא, ויביא להם אליפות שלישית ויהפוך ליקיר העיר, ואז יהיה טוויסט נוסף בעלילה – והוא יישאר. תזכרו איפה קראתם על זה לראשונה.
לנו, אוהדי אוק' הוותיקים שהגיעו אליה בעקבות דוראנט – נשאר רק להמשיך לעודד אותו מהיציע ולקוות שבמשחק הערב הוא יחליט לזרוק קצת יותר, כי אחרי הכל – זו הזריקה הכי יפה בכדורסל. כל השאר זה פרשנות.

דה שוט ממשיך להחטיא
דה שוט ממשיך להחטיא
5 years ago
Reply to  דה שוט

זהו.
אספתי מספיק ראיות.
הן בדרך לרשויות המתאימות.
אתה הולך לחלוק חדר סגור עם סומסום בתקופה הקרובה במוסד סגור.
מאז יאיר נתניהו לא ראיתי אדם עם מחשבות כל-כך הזויות.

דה שוט
דה שוט
5 years ago

עד כה אני עם אחוז אפקטיבי של סטף קרי חבריקו

דה שוט ממשיך להחטיא
דה שוט ממשיך להחטיא
5 years ago
Reply to  דה שוט

יפה שאפילו בהזיות שלך אתה לא עובר את ה-70%.
במציאות אתה על אפס.

מבין בינוני
מבין בינוני
5 years ago
Reply to  דה שוט

מעניין, תודה
באמת שאני לא יכול לדמיין תרחיש שבו דוראנט נשאר עם גרין שכינה אותו "כלבה". אבל כשאתה מתאר את זה אני באמת חושש…
בכל מקרה, אני מעריך (או שמא מקווה) שהלוחמים איכשהוא יעשו "סולחה" ושדוראנט יוביל לעוד אליפות ועוד FMVP. לאחר מכן, הוא ייצא להרוויח את לחמו בניקס או הקליפרס ויהפוך את הליגה להרבה יותר מעניינת.

איבו נאקיץ
איבו נאקיץ
5 years ago
Reply to  דה שוט

כרגיל ניתוח מעניין, הזריקה.
אני מנחש שאתה חצי צודק: יהיו קשיים ודוראנט יסחוב את הגולדנים לאליפות. אבל לא יישאר במפרץ, אלא ייצא לדרך עצמאית (ואז גם יוכיח שהוא הטוב בליגה)

דה שוט
דה שוט
5 years ago

קיידי זקן מדי בשביל חדשה

דה שוט
דה שוט
5 years ago
Reply to  דה שוט

בשביל דרך חדשה

דה שוק
דה שוק
5 years ago
Reply to  דה שוט

דה שוט, אתה יודע שאתה אוהד אוקלהומה היחיד בעולם שאשכרה *** מעודד את דוראנט ***???
מה הכתובת שלך? נשאר פה קצת עודף של כבוד עצמי, נשלח לך לחג.

דה שוט
דה שוט
5 years ago
Reply to  דה שוק

הצולפים 35, גבעת השלשה

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
5 years ago

מסוג הלילות בהם הפער בין הכישרון, לבין האהדה לאנדרדוג, נראה בלתי ניתן לגישור.
אני מאמין שרוב פרשני הכדורסל מציבים את גולדן סטייט פייבוריטים בפער עצום, ואת הסיקסרס "סתם" פייבוריטים.
לי כאוהד של האנדרדוגס, נותר רק לקוות ששוב הבלתי סביר יתרחש.
.
תודה, ראובן.

no funny shtuff
no funny shtuff
5 years ago

תודה רבה ראובן.
באחוזים-
פילי-נטס 30:70
ספרס-נאגטס 50:50
קליפרס-ווריורס 95:5

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

יש באמת 15% לקליעת עונשין בתחילת משחק או שזה קביעה שרירותית?

דה שוט
דה שוט
5 years ago

וואו איזה ערב! שלושה משחקים אש, אני מהמר על הפרשים של חמש גג בשלושת המשחקים עם נצחונות לברוקלין (סליחה אחינו), דנבר (סליחה אליטה) וגולדן סטייט (סליחה… אהה… היה פה פעם אחד שקראו לו P או משהו כזה, מעניין מה איתו).

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

מדוע המשחק בארנה מתעכב? שמו יותר מדי על ניצחון אילתי?

סומסום גיי
סומסום גיי
5 years ago

כדי להוכיח הגיע סומסום.
נותנים לך טלפון עם אינטרנט במוסד הסגור? בקרוב כבר לא.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

יש קצת צרות לירושלים כרגע, נקווה לטוב. צפיה מהנה בלי קשר למוסדות שונים.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

אני מת על קאמבקים למרות שאילת במומנטום איכותי

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

צסקא כרגע כשלה ברגע האמת בקאמבק . עכשיו רק נשאר צ׳אנס לקבוצה אחת

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

עומד להתחיל מחצית שניה, הראשונה היתה ללא הפסקות כמעט.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

חד ספרתי זה פותח סיכוי

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

מישהו כאן צופה? בדיוק נזכרתי עם טנריפה על הריצות החד צדדיות

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

ריצת 15-0 זה בדיוק מה שצריך פה איזה קטע!!
מאמין שיהיה בדקה 7, במידה וירושלים תחזור- מה שהכותרות המפוצצות על אילת לא מבשרות בכלל בכלל

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

אמרתי לכם שירושלים לא תקלע על הפתיחה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

של המחצית. רק עכשיו הכניסה שלשה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

עוד שלשה. נייס.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

9 נק לירושלים

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

קלעו 12 במספר דקות זה אומר שהצ׳אנס קיים

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
5 years ago

חני ידפוק ……. ששששששש
לך תלקק את הביציות ש'ך

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
5 years ago

http://www.espn.com/nba/story/_/id/26477122/windhorst-handbook-coaching-lebron-james?fbclid=IwAR3SSLwCKVI7oOE-nyW7aMiKTLl2wb6t_KGn318-f3DcbEOBEkc8jDNUDAw
מציאה כשרה לפסח,לכל אנשי ה -ללל ,ולכל מי שנגעל משיקוצים למינהם.
מדריך מקצועי "איך מאמנים שיקוץ"👏👏👏

סוסמעץ
סוסמעץ
5 years ago

"והיה מוכן להתנהגות של פאסיב אגרסיב"
==
לגמרי שיקוץ
==
10+

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

משחק חד ספרתי בארנה, וואו .

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

יואל עכשיו שירושלים ככה משחקת הגעת? מה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

ירושלים כמעט משווה. האם אילת נגמרה או שיכולה למשוך את המשחק להארכה לפחות?

אור
אור
5 years ago

חחח, איזה בנאדם הזוי

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago
Reply to  אור

ירושלים לא צמצמה בעשר עכשיו? דברו עובדות. אינדיאנה לא הפסידה בסיום?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

ירושלים לא קלעה 25 מפתיחת הרבע? תחכימו אם יש טעות

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

כאשר היה הפרש לאילת לא הבנתי איך נתנו בהתחלה יחס פי 3 לנצחון הדרומיים עכשיו התחלתי להבין יחסי כוחות. יואל זה רק טוקבק אדם מבוגר, ככה לדבר?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

קלעה 27 ברבע שלישי. טעות שלי. זה צמוד צמוד לא יודע מי ינצח:)

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

שאלתי ידיד שלי חוות דעת על מה שכתבתי כאן היום

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

נתן לי צלש שירושלים חצתה את ההפרש אך אמר שקצת כתבתי יותר מדי!

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

אנסה להוריד, דקות הכרעה וזה 7 לטובת אילת

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

פנרבחצ׳ה השוותה עכשיו! 22-7 ברבע המכריע

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

והפסידה בסוף. ירושלים גם לא תצליח? או שאולי כן?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

פנרבחצ׳ה רק השוותה וירושלים גם עלתה ליתרון. נראה איך ייגמר.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

בלי קשר לתוצאה , פלדין קלעי נהדר.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

צלש או לא צלש זה נמאס שבא בנאדם אומר לכולם: בואו תראו משחק יפה בארנה. 15 הפרש חכו ותראו. ירושלים עולה ליתרון- דממה באולם. ורק קללות אני שומע? הידיד שלי אולי צודק לגביי אבל איפה הפידבקים מתי שצריך? מה, גם אני צריך לפתוח כמה ניקים עם תמונות יפות וללטף רק מה שבא לי בטוב? לא נותנים פה כלום

שלמה
שלמה
5 years ago

סומסום צדק אכן

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago
Reply to  שלמה

נכון עכשיו ראיתי שידור חוזר ירושלים נשארה בפיגור 20 נקודות גם במחצית השניה סתם איזה נתין זר עבד עלי ברחוב שירושלים השוותה. אני טעיתי. אתם (או אתה???????) צדקתם.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

ניפגש בהמלצה לNBA

יוסי חורי
יוסי חורי
5 years ago

יש פה כמה מגיבים עם זין קטן, אבל מי שלוקח את העוגה זה מספר 13, עלק "רוברט הורי".
כל הדיבור עלי-באבא הזה, "צלמו מסך", כשהוא כותב את הדברים הכי בנאליים, בדיחה.
ואז מביא מהתחת את דיבורי ה"נקמה" של גולדן סטייט, מוציא את כל האגרסיות שעוברות לו בראש, כשהוא מציץ מהמרפסת לכיוון החדר של הבת של השכנים מכיתה ט'. ואז חוזר לחדר להמשך החיים העלובים שלו.
זין קטן? בוטן. ככה קראו לו בטירונות, זה נצרב, וזה לא גדל מאז, מה לעשות.
רוברט הורי הוא בוטן.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

סומסום לך לישון

קוזמה
קוזמה
5 years ago

יש דיווחים שאלטון בראנד מעוניין להעביר בטרייד את בן סימונס
אני רואה אותו עובר ללייקרס בתמורה ללונזו בול וג'וש הארט

האווי לאסוף
האווי לאסוף
5 years ago

אחלה פרומו, באמת, תודה רבה. חבל רק שהתגובות מלאות בטרולים

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

זה טרול אחד בכמה פרצופים (לצערי מכוערים)

זיו פנמה
5 years ago

להערכתי, ובניגוד להערכתך, הנטס יכולים הערב להפתיע

עידן
עידן
5 years ago

76ers star Joel Embiid (knee) is out for Game 3 against the Nets in Brooklyn.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago
Reply to  עידן

ביזיון שמודיעים עכשיו

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

ובכל זאת משהו מרגיש לי צמוד צמוד

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
5 years ago

תודה רבה ראובן,

יש לינק?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

סימונס היום בטח לא יהיה כמו משחק שעבר למרות שיצפו ממנו

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

כלקח מידידי אם לא תבקשו לא אתן ניחוש לסל ראשון

אלי
אלי
5 years ago

פילדלפיה תנצח גם בלי אמביד היום

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
5 years ago

לינק?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
5 years ago

תודה דוקטור יא מלך

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

רק תהיה בריא במיניסחוס….

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

עזוב שתי הקבוצות בלי רמה, למי שיהיה מזל ינצח במקרה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

בובנביהו
בום בום בום

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

חוץ מהפרצוף שלו אני לא רואה משחק קבוצתי משתי הקבוצות. קצת עייף ואחזור ברבע הרביעי שם הידיעה החשובה אם זה יהיה צמוד כמו שניחשתי אחרי שאמביד גם הלך לנוח. ותודה דוק.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

ביי דה ווי מקוה שהשלמת עם מנחם מאז החילופי דברים ביולי 2014

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

איזה הבדל בברוקלין כשדיאנגלו משחק. זו קבוצה אחרת לגמרי…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

הילד הזה כבר אולסטאר ואם הוא יצליח לסחוב את הנטס על הגב לשלב הבא אני מסיר בפניו את הכובע. כבר עכשיו הוא מבטל את אמביד סימונס גימי רידיק והאריס. מחזיק אצבעות לברוקלין האנדרדוג המושלם.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

בובאן: אמא, חטפתי בומבה באוזן מגמד, פוצץ לי החצוצרה של התוף…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

שתי דקות ושום דבר לא מתפקד בברוקלין, כלום ושום דבר. פילי רצים, בלי אמביד ובלי מלח…

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

חזרתי. תשמע דוק 35 נקודות ברבע אחד לברוקלין זה לא הולך ברגל. נראה אם יהיה צמוד באמת.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
5 years ago

y0 y0
Yoash is in the house

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

איפה נעלמת?
היית ברוגז עם האתר?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
5 years ago

עמוס בעבודה ולימודים, זה אולי המשחק החמישי של הספארס העונה שאני רואה…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

שירת הבירבור לאדם הקבור 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

סוף סוף טובאייס האריס הגיע לפילדלפייה. הוא למעשה הסיבה לכך שהיא מובילה במחצית…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

לינק יציב לספרס מישהו? כולם נתקעים לי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

אולי זה יעזור?
http://bfst.to/watch/nba-6.php

ארבל חילבה
ארבל חילבה
5 years ago

http://nbastream.tv/2100-san-antonio-spurs-denver-nuggets-59/
זה עובד לי, מקווה שיעבוד לך…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
5 years ago

סאן אנטוניו – דנבר
http://navdunk.com/report?i=1618&show=

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

מצחיק לראות את קני סמית עם חליפה עניבה ונעלי התעמלות מסביר על המסך ואז חוזר לשבת. פותח כפתור בחליפה ואז מקבל הוראה לסגור אותו מייד.
🙂
אותי זה הצחיק, אם זה לא נוח, תפתח!

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

זה חלק מהשואו. תקרא את הראיון עם ווילבקין איך הוא מסביר שהמשחק הוא הצגה וגם השופטים חלק מזה! מדהים בניסוח שלו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

חחחחחחח
לא יודע למה?
כנראה סימונס צריך עוד חצי מגרש כדורסל.
הערתי את השכנה

ארבל חילבה
ארבל חילבה
5 years ago

שאלה של בור – ראיתי שפופ מסתובב על הקווים עד לספסלים של דנבר.
זה נדיר?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

זה פסיכולוגיה
הוא מבקר בטריטורייה של האוייב
זו הגדולה שלו, זה והיכולת למקסם את החוסר יכולת משחקניו.

אחד העם
אחד העם
5 years ago

תענוג של בחירת זריקות ויופי של אחוזים בסן אנטוניו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago
Reply to  אחד העם

1+ שימשיכו ככה

אחד העם
אחד העם
5 years ago

חבל שדיברתי

זיו פנמה
5 years ago

הנטס חייבים, פשוט חייבים, להעלות את רמת האינטנסיביות בהגנה עד סוף הרבע השלישי. אחרת הם מפסידים את הסדרה הזאת עוד הערב.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

גם אני רואה שזה בורח להם. לא יודע מה גורם לי לחשוב שהם יחזרו כי זה לא נראה ככה!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

הם מפסידים הלילה והיתרון חוזר לפילי.

זיו פנמה
5 years ago

ככה זה נראה כרגע..

אבל לך תדע. קורים דברים משוגעים לפעמים

ארבל חילבה
ארבל חילבה
5 years ago

ד"ר רזי, בשבילך:
5 נקודות של דנבר בחצי דקה הראשונה של רבע שני.
פופ?
פסק זמן

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

🙂
כמה שאני אוהב לראות את פופ מאמן וצועק וצורח על השופטים.
אבל ככה הוא מקבל רספקט מכולם ובעיקר מהשופטים, את זה הנעלול סטיבנס עוד צריך ללמוד.
שיקח קלטות משחק של פופ ושל דאנטוני ויראה איך צריך לאמן באן בי איי. פה זה לא המכללות, זה הדבר האמיתי.

עידן
עידן
5 years ago

Not a shocker obviously, but Dwight Howard has opted into his $5.6 million deal for next season (player option) with Washington, sources say.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
5 years ago

לא יעזור בית דין, ספרס אנדרדוגס באבו-אבוה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

די אנג׳לו ראסל יצא בפיגור 15. תראו שזה יצטמק עד שהוא יחזור. בזה אני יכול להישבע.

IDO
IDO
5 years ago

THE BOBBAN SHOW

אסף
אסף
5 years ago

שחקני הספסל של דבר נותנים עבודה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago
Reply to  אסף

דנבר

אסף
אסף
5 years ago

אגב דנבר בארבע דק' קלעו את אותה כמות נק' של כל הרבע הראשון.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

רדיק החטיא מהעונשין!

זיו פנמה
5 years ago

הנטס צריכים להוריד לפחות מ10 הפרש בסוף הרבע הזה כדי שיהיה להם צ'אנס לחזור לעניינים באחרון. 15 הפרש כרגע

זיו פנמה
5 years ago

13

זיו פנמה
5 years ago

11

זיו פנמה
5 years ago

9

זיו פנמה
5 years ago

אוקיי – נגמר 7 הפרש לפילדלפיה בסוף הרבע השלישי אחרי שכבר היה 16 הפרש 2 דק' לסיום הרבע.
4 הדק' הראשונות של הרבע הרביעי קריטיות עבור הנטס.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

ממש מוזר שהאולסטאר של ברוקלין בחוץ והסיקסרס לא ברחו. ממש ממש מוזר. (וכמו שכתבתי..)

זיו פנמה
5 years ago

אל תשכח שגם האריס (מדהים עד עכשיו) ובאטלר גם על הספסל כל הזמן הזה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

יונקיץ עם שלשה
איזה יופי לראות את סט היכולות שלו.
יכולת החסימה שלו פנטסטית.
אסיסטים, הבנת משחק
אני שבוי של הווניל הזה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

לא יאמן איך הכדור לא נכנס

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

אצלי ברוקלין רק בפיגור חד ספרתי וימותו הקנאים!!!!!!!!!!!

IDO
IDO
5 years ago

WE HAVE GAME IN BROKLYN

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago
Reply to  IDO

Where have you been when I was talking about it

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

עכשיו בן סימונס הצחיק אותי עם סיום הרבע השלישי.
אלוהים ישמור, וזה הבחור שנבחר לרוי בשנה שעברה? דונובן מיצל היה הרבה יותר משמעותי ממנו.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
5 years ago

וואווו דרק וויט

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

נשארו לכם עוד כובעים לאכול? ברוקלין מנצחת. ועכשיו יצוץ יצור רצוץ וימלא הגיגיו נאצות וגידופים ואנו נאמר לו – בשמותיו השונים- שב בשקט ותאזין טוב טוב, אחרת לעולם לא תלמד.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

יש לי כמה בבויידם אם אתה רוצה ויש שק מלח

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

הכותבים(הכותב?) כאן מעדיפים חמוצים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

איזה דרק וייט זה, פשוט מכריח את המשחק שלו. אדיר

זיו פנמה
5 years ago

ראיתי 15 שניות מהמשחק של הספרס-נאגטס ומההתרשמות שלי המצ'-אפ של גיי מול מילסאפ יהיה קריטי לסדרה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

איפה שימון שיראה איך סימונס משחק געגע 🙂

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

דוקא נראה לי כל סל של ראסל ינסה להיענות בקליעה שלו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

שיחק געגע עם האיבודים התמוהים אבל היה יעיל ביותר בקליעות מתחת לסל ובחדירות. זה הנשק שלו והוא צריך להכניס לארסנל גם קליעה. השאלה היא האם הוא מוכן לעזוב את החתיכות (סיליקון כמובן) ולהתרכז בכדורסל נטו? אם הוא רוצה להיות מגיק הבא הוא חייב לשפר קליעה. זה ההבדל בין חוזה של 200 מליון ל 5 שנים או 100 מליון…. זה הרבה כסף!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

פילי תנצח היום גם את ברוקלין וגם את בן קרדשייאן או שזה קראשדשיין או שזה אנא ערף?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

חבל שלא ראית אותו קולע כעת בזמן שאתה מפחד שיקלטו שברוקלין לוקחת ונלחם במקלדת

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

פה אני דר הצטרפתי לפני 5 דק. רע מאד שאמביד פצוע זה א6מר שהוא לא יהיה 100 אחוז לסידרה מול הראפס ובלי זה הדאך של קאווי לגמר המזרח סלולה סעמק

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

מי קלע עכשיו ומי קלע בצד השני? דוקטור נשאר עוד בבוידעם???

IDO
IDO
5 years ago

D-LO IS CHARGING THE COMEBACK

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

דיאנגלו בזון
בזמן ההה נהההה כוןןןןןן
יצא בחרוזים

זיו פנמה
5 years ago

ראסל חזר מהספסל ועם 7 נק' רצופות מוריד את ההפרש ל6 שנשארו עוד 9 דק' בברוקלין.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

אדם שלא מודה בקטנותו כלפי חכמים ממנו לעולם לא יהיה חכם

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

ואיך אתם (אתה?) צצים תמיד במקהלה

זיו פנמה
5 years ago

משפט מעניין

זיו פנמה
5 years ago

דרק ווייט מתפתח להיות שחקן רבגוני מצוין

IDO
IDO
5 years ago

די לו – טופ-5 בקלוזרים בליגה.

ויקטור לוי
ויקטור לוי
5 years ago

פופ הגאון הצליח לייצר עוד סטאר מכלום, דרק ווייט.
בכל מקרה סן אנטוניו לא יוכלו לברוח בלי שרוזן יתעורר. עוד אחד מהמשחקים שהוא כנראה חטף mood swing

IDO
IDO
5 years ago

בובאן חזר. מונרו לא עזב. מהלך של מאמן?????

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

דרק וייט מול חמישה דנברים. 26 נקודות במחצית במשחק פלייאוף. אם ימשיך ככה זה יגמר בספרינגפילד מסצ'וסטס.

Adiso33
Adiso33
5 years ago

האריס ורדיק קלעו יותר שלשות ב3 רבעים יותר מכל אוקלהומה ב2 משחקים שלמים

IDO
IDO
5 years ago

בובאן מת! פאול שישי….

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago
Reply to  IDO

אוי אז סימונס המקולל..

זיו פנמה
5 years ago

כמה מספרים:
סימונס עם 9 מ10 מהשדה
האריס עם 6 מ6 מהשלוש

IDO
IDO
5 years ago

דנבר במחצית 50:50:50 (אחוזי 2-3-עונשין)

זיו פנמה
5 years ago
Reply to  IDO

קשה להאמין.. לא מאמין שזה קרה אי פעם

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

ד. ראסל יקלע מעכשיו רק בסיום המשחק הדרמטי אם שוב אני צודק

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

מי זה ההוא שכולם פה מקללים בפילדלפיה והוא מקשיב רק לי וקולע?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

אבל שוב, נכנסים לדקות הסיום ונראה מה מר אולסטאר-ראסל מחליט לגבי המשך הסדרה

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

פילי צריכים להשבית את אמביד עד לסידרה מול הראפס שיהיה כשיר 100% אחרת לא עשינו כלום. את הנטס צריכים לעבור גם בלעדיו. ילך קצת יותר קשה אבל עדיין לעבור.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
5 years ago

הספרס משחקים נהדר בצבע – פשוט טוחנים שם את דנבר ונכנסים לרחבה פעם אחר פעם. גם בריבאונד – אזור שהיה אמור להיות שמור לדנבר הספרס עשו שיעורי בית ולוקחים לא מעט ריבאונדים. מי ששמר עד עכשיו את דנבר היו קרייג וביזלי. על דריק וויט נגמרו הקומפלימנטים – איזה קפיצת מדרגה נהדרת פשוט שחקן שהוא נכס.

Adiso33
Adiso33
5 years ago

ברוקלין צריכים לשלוח את סימונס לקו ולשבש את המשחק של פילי .
לא מבין למה הם לא מענישים אותו (כן כן אני יודע שהוא קלע את העונשין בביקור האחרון שלו)

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
5 years ago

שמעון בן סימונס מחכה לפוסט התנצלות

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

התנצלות? חחחחחחחחחחח

אני הולך לחגוג עליו בסידרה מול הראפס. מעולם לא טענתי שהוא לא יודע להעמיד סטט מול נמושות והנטס הם נמושה שלא יהיה ספק.

נראה אותו מול הראפס והבאקס עם משחקי 4 נק שלו והשמדת פילי. שישחק שם ויקלע 30 ואז יקבל פוסט התנצלות

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
5 years ago

כן גם באטלר הולך להיות הרבה פחות טוב מול הראפס וגם האריס וגם רדיק – בכלל נראה לי שלפי ההגיון שלך כדאי לקצר את הליגה לאיזה 6 קבוצות וזהו

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

בדיוק פילי נבחנת מול 5 קבוצות עם האיכות שיש שם כל היתר אשפה וכוכב אמיתי עושה את ההבדל שם. פילי כל כך טובה בסגל שאפילו הנגרות של סימונס לא צריכה להשפיע עליה אבל זה כבר עבודה של מאמן.

הנטס הם אפילו לא קבוצה בינונית אלא אשפה גמורה מקום 6 במזרח אז מולם הוא קולע לייאפים וגם זה בגלל הכשרון של רדיק האריס ובאטלר בלעדיהם נראה לי אפילו מולם היה מנגר.
זה שהוא יכול להעמיד סטט מול הניקס ההוקס והנטס זה אנחנו יודעים.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago

גם האמרגן שלו שכתב זאת כל כך הרבה ראוי לפחות שלא יקללו אותו אנשים טיפשים או רמאים, לא יודע מי הם.

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

סימונס חווגג על נמושות הנטס ומתלהב סיבוב הבא יהיה מצחיק הטיפול שיקבל מקאווי והחברים

זיו פנמה
5 years ago

נגמר הסיפור בבורקלין. משחק שיא של סימונס בפלייאוף.

IDO
IDO
5 years ago

סימנס מראה לנו למה הוא אולסטאר ואנחנו לא!

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago
Reply to  IDO

איזה אולסטאר? מככב מול נמושה, עלאק אולסטאר. זה הזמן לטרייד עליו המנייה בשיא 🙂

נראה את סימונס מול טורנטו ואז נדבר

IDO
IDO
5 years ago

לך לישון שמעון.. ארבעע כוסיות היום בערב (:

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
5 years ago
Reply to  IDO

אכן אתם לא ראויים. ( לכתוב טוקבק בלי טיפת הכרת שחקנים). דרך אגב מעניין למה ראסל הקשיב לי והפסיק לזרוק.

IDO
IDO
5 years ago

המשחק של דיימו נגד ראס זה היום או מחר????

עידן
עידן
5 years ago
Reply to  IDO

מחר

עידן
עידן
5 years ago

נהנה היום מפילי אחלה משחק

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

חח האק א סימונס LOL

זיו פנמה
5 years ago

רק להזכיר, לכל הליצנים עם המקלדת:
סימונס בעונתו השנייה בליגה.
כבר הספיק להיות אולסטאר.
הערב עם משחק שיא בפלייאוף, ללא אמביד, מעלה את פילדלפיה (בעזרתו האדיבה של האריס המצוין) לשלב הבא הלכה למעשה.
וכל זה בזמן שאתה קמת להוסיף סוכר לקפה.
אז חביבי – קצת כבוד.

רק שאלה
רק שאלה
5 years ago

+1

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

סימונס ליצן אשפה החוגג בעונה סדירה מול נמושות ונחשף מול קבוצות העילית כמו שבראנד אמר. סימונס אולסטאר רק במזרח. שלא יהיה ספק למתלהבים ברוקלין=נמושה. נראה את כל המתלהבים בסידרה מול טורנטו מה הוא שווה וזה לא הרבה. גם בשנתו ה3 וה4 הוא ישאר אותו דבר כנראה.
הוא יודע לקלוע מול סל רק במתפרצת כמו שדאדלי אמר

זיו פנמה
5 years ago

איזה הבדל יש באווירה בסאן אנטוניו לעומת ברקולין!! ואני מדבר על תחילת המשחק

זיו פנמה
5 years ago

וואוו. הספרס מרשימים בשני צידי המגרש. איזה יופי

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
5 years ago

יופי של משחק של פילי ושל כל הקו האחורי – באטלר, טוביה וסימונס ששמר על ריכוז כל המשחק.
שמעון לך תעשה חמוצים.

סוסמעץ
סוסמעץ
5 years ago

חברים בוקר טוב
==
קישור ללוחמים והקליפרים?

סוסמעץ
סוסמעץ
5 years ago

חן חן זיו

שמעון קאט דה בולשיט
שמעון קאט דה בולשיט
5 years ago

שמעון בוא לא נתבלבל. אתה לא יכול לחגוג על בן סימונס.
בן סימונס הוא סופרסטאר מולטי מיליונר שכל העולם והבחורות פרושות לפניו והעתיד שלו מזהיר.
אתה טוקבקיסט במשקל בינוני מינוס באתר נידח במזרח התיכון.
אם מישהו כאן חוגג זה לא אתה.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
5 years ago

טרו סטורי: פעם, לפני שנים רבות, היה פאול אחד בNBA, שהשחקן ששרקו עליו לא עשה פרצוף כאילו הרגע רוקנו לו את חשבון הבנק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

🙂

רק שאלה
רק שאלה
5 years ago

דאדלי לעג לבן סימונס לפני המשחק ואמר שהוא שחקן ממוצע
בן סימונס ללא קליעה מבחוץ חונק את ברוקלין
תוריד את הכובע שמעון בפני האולסטאר האוסטרלי

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago
Reply to  רק שאלה

דאדלי צדק בכל מילה. פערי הכשרון בין פילי לנטס עצומים ולא בגלל סימונס. זה לא חכמה. נראה את סימונס מול יריבים ברמתם

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
5 years ago

קליפרס – גולדן
http://navdunk.com/report?i=1619&show=

ארבל חילבה
ארבל חילבה
5 years ago

אינעל רבאק, אשכרה מייסון פלאמלי תופר אותנו???

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

כל המתלהבים מסימונס מוזמנים לקחת אותו לקבוצתם תמורת מחיר לא גבוה יש הצעות?

ארבל חילבה
ארבל חילבה
5 years ago

דרוזן עם שורה סטטיסטית נחמדה
20 נקודות, 3 אסיסטים, 3 ריבאונדים, 3 חטיפות, 3 דפיקות לב לשנייה אצלי בכל פעם שהכדור אצלו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

למה הצלפים לא משחקים? ברטאנס ומרקו לא מקבלים דקות.

אסף
אסף
5 years ago

ברטאנס שיחק מעט ולא ממש מצא עצמו מול הריצה של דנבר בפתיחת הרבע השני.

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

איזה מאבק בין הספרס לדנבר יהיה רבע אחרון אש

אסף
אסף
5 years ago

מחצית ראשונה וויט השתלט על העסק הספרס , ברבע הזה דרוזדן, עבודה לא רעה בכלל של הצמד.
במקום מייק מאלון אני לא מוריד יותר מהמגרש את מונטה מוריס , הוא הברומטר של דנבר היום .

דה שוט
דה שוט
5 years ago

התחיל חם בסטייפלס

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago
Reply to  דה שוט

חם? 22 9

דה שוט
דה שוט
5 years ago

קיידי יכול לקלוע 100 אם ירצה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

דרק וייט כוכב עליון

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

חרפה פולטל שם רגל למורי והלך לקו

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

נו יוקיץ תקלע כהר שלשות לבד

דה שוט
דה שוט
5 years ago

סטף וקיידי טובחים בקליפרס

זיו פנמה
5 years ago

שריקות זולות על לו וויליאמס

ויקטור לוי
ויקטור לוי
5 years ago

משחק אדיר בסן אנטוניו, פלייאוף משובח

Adiso33
Adiso33
5 years ago

יש מצב שהספרס מצאו קוואי משופר ?

אסף
אסף
5 years ago
Reply to  Adiso33

יש מצב שפופ עשה זאת שוב עם וויט

אלי
אלי
5 years ago

כמו שאמרתי פילדלפיה פירקו . הסדרה תיגמר 4-1 פילדלפיה 4-2 זה בגג .
סאן אנטוניו רבע 4 תביא את הניסיון ותנצח

אסף
אסף
5 years ago

להוציא רבע אחד של התפוצצות עד עכשיו בסדרה הזו בקרב הגארדים הצעירים המובילים בשני הצדדים וויט מנצח את מורי בצורה חד צדדית

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

הספרס מנגבים יוקיץ מחרבן

דה שוט
דה שוט
5 years ago

הצצתי בטקסס – סא נתנו ריצה, דנבר מסתבכים

זיו פנמה
5 years ago

אם זכרוני לא מטעה אותי – קרי טרם החטיא זריקת עונשין בפלייאוף הזה.

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

מורי זה מה חסר לדנבר עוד פעם המשחקים החד ספרתיים שלו

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
5 years ago

צמצום הרוטציה אולי פוגע בדנבר. ליילס,הרננגומס ותומאס הגמד היו יכולים לעזור

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

תם הטקס בטקסס וויט מנגב עם סנו פוליש את מורי

Adiso33
Adiso33
5 years ago

כולם שוכחים שדנבר קבוצה מאוד חלשה בחוץ והספרס מצוינת בבית .
ברגע שהם ניצחו משחק בדנבר הם רגל ו3/4 בסיבוב השני

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago
Reply to  Adiso33

דנבר חייבים לקחת את המשחק הבא אחרת נגמר הסרט. מורי אכזבה עצומה לא קיים בסידרה למעט רבע 1 וזה כל ההבדל אם הוא טוב דנבר ינצחו אבל שהוא נותן 4 נק ו10 נק נגמר הסרט.

Adiso33
Adiso33
5 years ago

וואיט לקח אותו פרויקט

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago
Reply to  Adiso33

לא חושב שזה רק וויט ממה שראיתי מורי פאסיבי רצח ממשיך את המגמה העונתית שלו

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

יוקיץ אוויר בהגנה ממש דני דין

דה שוט
דה שוט
5 years ago

הסתיים בסטייפלס, זה היה מהיר

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
5 years ago
Reply to  דה שוט

להזכיר לך את המשחק הקודם?

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago
Reply to  דה שוט

הסתיים לפני שהתחיל

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
5 years ago

קליניק של הספרס

Trusttheprocess
Trusttheprocess
5 years ago

שמעון אתה יכול לא לאהוב את סימונס או את המשחק שלו.

אבל התגובות שלך אחרי משחק כזה גורמות לי לחשוב שאתה ג'ארד דאדלי.
תן לסימונס קצת פידבק טוב על מה שהוא עושה בשני האחרונים.
יהיה לך מספיק זמן לכתוב עשר כתבות אם הוא יהיה חושך נגד טורונטו

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

אני לא סופר את הנטס ואמרתי את זה עוד במשחק ה1. הנטס הם כלום עבורי פילי אמורים לרמוס אותם גם בלי אמביד וזה נכתב במשחק 1. כל דבר אחר הוא פאשלה של פילי. זה כמו ליגה ארצית. הליגה של פילי זה ראפס באקס סלטיקס גולדן יוסטון ספרס ושם הם יבחנו. היתר מבחינתי זה נתון סרק לא רק לגבי סימונס עלא לגבי פילי בכלל המטרה שם זה אליפות וככה הם נבחנים אצלי. אתה מתלהב דגולדן מנצחים את הקליפרס? אותו דבר פילי נטס רק שהפערי הכשרון אפילו גדולים יותר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

36 נקודות. ואף זריקה לא מיותרת. מדהים.

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

וויט ווקר🤣

ויקטור לוי
ויקטור לוי
5 years ago

זה למה פופ גאון. מעמיד במבוכה כל מאמן אחר. רק פופ יודע איך לקחת שחקן מסוים ולמקסם את הכישורים שלו לקבוצה ומול הליריב. דרק ווייט כמו מאנו ועוד רבים אחרים. וזה למה סן אנטוניו כבר 20 ומשהו שנה ברציפות בפלייאוף כולל כמה טבעות. לא משנה כמה תארים יש לאורבך ג'קסון וריילי. פופ הוא הגדול מכולם.

Adiso33
Adiso33
5 years ago

ההמשכיות והעמדה של קבוצה עונה אחרי עונה במשך 20 שנה ברציפות ומציאת שחקנים שאף אחד לא שמע עליהם והופך אותם לכלכך חיוניים למערכת ולהמשך ההצלחה של הספרס זה מה שבעיני עושה את פופ לגדול מכולם.
לא מדובר כאן רק על טבעות אלא על המשך הצלחה למרות תחלופות של שחקנים וללא כל מיני טריידים מפוצצים.

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

משחק הבא זה להיות או לחדול מבחינת דנבר. הפסד שם ותם הטקס

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

אני רק שואל איפה הוא:

https://youtu.be/0YdMEl2liAA

עידן
עידן
5 years ago

עוד מציאה של פופ ביופורד והחבורה.
דרק וויט היה מצויין בעונה הרגילה אבל היום נתן תצוגה של אולסטאר עם 36 נק.שחקן ענק משני צידי המגרש.עוד גניבה של הספרס עם בחירה 29 בדראפט

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago
Reply to  עידן

זה בזכות פופ והשיטה שלו. אם הוא היה מגיע קבוצה אחרת בספק אם היינו מכירים את השם שלו.
זו הגאונות…. לגרום לשחקן להגיע לסיטואציב שיגידו עליו שהוא מציאה.

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

איזה גארבג ממושך באל איי

זיו פנמה
5 years ago

אין לך מושג..

כדורסל זה לא רק תוצאה.

שם (נדרש)
שם (נדרש)
5 years ago

אבל אין כדורסל בלי תוצאה=בלי תחרות עם סיכוי.
בשביל רק מהלכים יפים הולכים לבלט.

ויקטור לוי
ויקטור לוי
5 years ago

אנטי קליימקס. הקליפרס עשו את שלהם משחק קודם. די נגמר. לא כוחות.
מעניין איך ייראה המשחק עם דוראנט עובר מצד לצד… תכלס זו אפשרות בעונה הבאה.
זו תהיה סדרה!

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

וכמעט בנוהל פילי טובים יותר ללא אמביד. הוא בטוח מודע לזה. לא נעים להיות בסיטואציה הזו.

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago
Reply to  קלמנטה

LOL

trusttheprocess
trusttheprocess
5 years ago

תסביר לו שפילי השנה 9-10 בלי אמביד

קלמנטה
קלמנטה
5 years ago

אתה באמת חסר מושג. כמה נוראי.
תבדוק כמה נצחונות רצופים הם בלעדיו ואת שטף המשחק שלהם שהוא מעלים.

Shadow
Shadow
5 years ago

Game of zones
הפרק החדש
https://youtu.be/t_BN-_SUEYQ

יש פה כמה שממש יאהבו

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago
Reply to  Shadow

חחח חזק

זיו פנמה
5 years ago

כל פעם שהווריירס רצים פתאום יש שריקה הזוייה של השופטים שעוצרת את זה. מוזר מאוד

פטריק בוורלי לבולס
פטריק בוורלי לבולס
5 years ago

יאללה קליפרס נתתם להם מספיק פור… תתחילו את הקאמבק

זיו פנמה
5 years ago

דריימונד גרין לא מקבל מספיק קרדיט על הבנת וראיית המשחק שלו. מוסר בחסד

דה שוט
דה שוט
5 years ago

גרין טרמפיסט יש בתפקיד שלו 15 יותר טובים בליגה

זיו פנמה
5 years ago
Reply to  דה שוט

אתה לא רציני.

דה שוט
דה שוט
5 years ago

דוראנט התחיל בטירוף, סטף המשיך ועכשיו קליי, נגמר לפני שהתחיל

שם (נדרש)
שם (נדרש)
5 years ago

חוץ מאוהדי גולדן עוד מישהו אוהב את הבלואו אאוטים האלה?

פטריק בוורלי לבולס
פטריק בוורלי לבולס
5 years ago

יש כאן אוהדים של גולדן סטייט? O:

זיו פנמה
5 years ago

הבלואו אאוטים האלה הם מגיפה עד עכשיו בפלייאוף הזה ולווריירס אין בלעדיות על זה.

ואני חושב שמשהו חסר לרוב הקבוצות בגזרה של התחרותיות, אגרסיביות, רוח לחימה.

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

כן חסר להם קווין דוראנט

דה שוט
דה שוט
5 years ago

😂😂😂

עידן
עידן
5 years ago

אוהדי מילווקי ןיוסטון

Adiso33
Adiso33
5 years ago

חצי מרוכבי העגלה הנקראת גולדן סטייט יעברו בעוד שנה שנתיים לרכב על עגלה אחרת.

דה שוט
דה שוט
5 years ago
Reply to  Adiso33

אני כאן בגלל קיידי, עשה הארדן רק בלי לכדרר 6000 כדרורים בכל פוזסשן ובלי להזיע.

עמירם
עמירם
5 years ago
Reply to  Adiso33

אני אישית לא אוהד של קבוצה, אפשר לקרוא לי שונא של קבוצה, אבל בגדול אני אוהב קבוצות שמשחקות כדורסל ולא קבוצות שמנסות לרמות את השופטים.
שונא שחקנים שתופסים לאחרים את הידיים וקופצים בשביל ללכת לקו.
אין לי יכולת לראות אין סוף כדרורים ואז צעדים וזריקה.
אז כן תקרא לזה אוהד של גולדן סטייט אין לי בעיה
וכל עוד סטף שם אני אעדיף לצפות במשחקים שלהם.

עידן
עידן
5 years ago
Reply to  עמירם

בדיוק אני אוהד ושונא של שחקנים.מעניין לי את התחת הערים עצמם.כל קבוצה שלברון ישחק אני אהיה נגדה וכל קבוצה שסטף דריימונד טוסטר ודוראנט ישחקו אהיה בעדה אז שנה הבאה בנוסף לגולדן סטייט כנראה אעודד גם את הניקס

פטריק בוורלי לבולס
פטריק בוורלי לבולס
5 years ago

הקלוזאפים של פט על הספסל אחרי כל סל של קיידי פרייסלסססס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
5 years ago

תענוג של בוקר, לא הצלחתי לקום בארבע, תפסתי את הרבע האחרון של הספרס – משחק שחייבים להשלים.
ומסתבר שהחתמנו את די-מו! אחלה שחקן!!

מבין בינוני
מבין בינוני
5 years ago

התגובה של קיידי בירידה לחדרי ההלבשה במחצית: "שום דבר לא השתנה, פשוט המאמן שרטט יותר תרגילים בשבילי".

זיו פנמה
5 years ago

"he makes it look steffless"..
הצוות של TNT עם שנינות נהדרת על השלשות של קרי

עמירם
עמירם
5 years ago

יש שידור חינם של tnt?

דה שוט
דה שוט
5 years ago

דוראנט עם 3 עבירות – אף אחת מהן לא הייתה, שופטים בדיחה

זיו פנמה
5 years ago
Reply to  דה שוט

אמת

זיו פנמה
5 years ago
Reply to  דה שוט

תגובה 148

זיו פנמה
5 years ago

מישהו כאן אי פעם ראה דבר כזה? פסק זמן של דוק ריברס אחרי 37 שניות מפתיחת המחצית השנניה בל.א., למרות שהקבוצה שלו לא ספגה נקודה בזמן הזה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

אולי לא בצעו את ההוראות הספציפיות שלו…

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago

התחושה היא שדוראנט יכול לשחק ככה כל פעם שהוא רוצה אלא אם נמצא מולו איזה קוואי. הבעיה של דוראנט זה בראש. הוא יכול להיות השחקן הטוב בליגה אם רק הוא יהיה מרוכז בכדורסל

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

בוגוט דונקי זה ציוות משמיים בצבע בהגנה ובעיקר בהתקפה.

אבי טרכטמן (נורטון)
אבי טרכטמן (נורטון)
5 years ago

פאול רביעי של סטף. מקווה שההיסטוריה לא תחזור

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago

מה זה השריקה הזאת? סתם דיברו ביניהם. אסור?

דה שוט
דה שוט
5 years ago

מה שהשופטים עושים לדוראנט זה פשוט ביזיון

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
Reply to  דה שוט

לארי כבר היה נותן בוקס לשופט.
היו זמנים…

דה שוט
דה שוט
5 years ago

הערב הגיע להם

etayle
etayle
5 years ago

אני מדמיין או שהקהל בLA מעודד גם את גולדן סטייט???

חחחח
חחחח
5 years ago
Reply to  etayle

זה קורה בכל מגרש בליגה, ואם תשים לב לקולות, זה בעיקר ילדים.
הם כבר גדלים למציאות של גולדן סטייט וכל היתר. שהליגה המציאה את המותג של גיבורי-העל, שאף פעם לא מפסידים. אז ילדים מצטרפים לחזק.
אותו דבר קרה בארץ עם שנים של מכבי תל אביב, בכל אולם בארץ היתה להם נציגות. עד היום בעצם. וכל הפסד נתפס כאסון לאומי.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

זהו הגענו ל 31 יתרון לסטייקים, עכשיו הזמן של הקליפרס לעשות שוב טיטוא של הקאפקייקס 🙂

עידן
עידן
5 years ago

31 הפרש 7 דקות לסיום הרבע השלישי.
משחק מספר 2 עומד לחזור על עצמו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago
Reply to  עידן

אחרת בחצי דקה אחרי 🙂

עידן
עידן
5 years ago

חח

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

דונקי מפרגן לדוראנט, אולי הוא עוד ישאר אבל זו החלטה עסקית לא כל כך טובה…
עדיף לו לעבור למנהטן כי יהיה לו יותר זמן לפתוח עסקים שם.

עידן
עידן
5 years ago

אם הווריירס לוקחים אליפות שלישית ברציפות אני במקום דוראנט ממשיך לעוד עונה 1 בלבד באולם החדש ומנסה לקחת אליפות רביעית ברציפות מה שלא עשו משנות ה 60 ואחר כך חותם ל 4-5 שנים בניו יורק או בקליפרס אבל זה לא יקרה לפי הדיווחים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
5 years ago

קאפסנייק כשר לפסח

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

סטף כל כך מעצבן לפעמים שבא לחנוק אותו.

זיו פנמה
5 years ago

השיפוט הכי גרוע שראיתי בפלייאוף השנה. פשוט מביך..

עמירם
עמירם
5 years ago

משחק קודם היה לא פחות גרוע.

etayle
etayle
5 years ago

דוראנט חייב לעזוב, ככה נוכל להינות ממנו ומקרי כמו שצריך, קל לשכוח כמה הם עוד יותר מדהימים, מהגרסא המחוברת שלהם

דה שוט
דה שוט
5 years ago
Reply to  etayle

לגמרי! לצערנו לא יקרה

דה שוט
דה שוט
5 years ago

לא מבין את ריברס – למה להתחיל עם לו על הספסל? הוא הרבה יותר טוב מאלכסנדר, כנל הארל, כל מחצית מתחילה עם פיגור, לא אמורים להתחיל עם הכי חזקים?
ד"א קיידי ודונקי סוגרים לשנה הבאה, פרגון הדדי של ילדות בצופים

נתן גולד
נתן גולד
5 years ago
Reply to  דה שוט

לו וויליאמס ישחק את אותם דקות השאלה הא מתי אתה מעדיף אותו במשחק. אני חושב שהוא עדיף עם שחקני הספסל כי הוא יכול ליצור להם ולעצמו יחסית בקלות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

חסימה פנטסטית של דוראנט ואחרי כן נפלאה של זובקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

עמירם
עמירם
5 years ago

שיפוט הזוי.
לא חושב שראיתי כל כך הרבה שריקות לעבירות תוקף בחיים שלי, יעשו הכל כדי לנסות לעשות משחקים לצמודים.

זיו פנמה
5 years ago
Reply to  עמירם

תראה תגובה 148 בשלב מוקדם במשחק

זיו פנמה
5 years ago

כרגיל – קווין קוק עם מדד יעילות מזעזע והכי גרוע אצל הווריירס

זיו פנמה
5 years ago

בטח ייגמר 31 הפרש….

זיו פנמה
5 years ago

בוא נראה את ההתקפה האחרונה…

זיו פנמה
5 years ago

27

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

זהו
לא כל יום שבת, רק מחר.
ברשותכם אני פורש אז חג שמח וכשר לכולכם.

זיו פנמה
5 years ago

גם לך ד"ר

ברבור שחור
ברבור שחור
5 years ago

זה רק אני או שדנבר מחפשים עדיין משהו בין הרגליים שלהם ?